MÉ SLUŽBY

Analýza trhu

Průzkum aktuálního stavu trhu s nemovitostmi v daném čase a dané lokalitě. Používám cenové mapy-data z Katastru nemovitostí. Tyto nástroje mi umožňují stanovit reálnou tržní cenu a nastavit časovou osu prodeje.


Prezentace nemovitosti

Využívám profesionálních fotky k nafocení domů, bytů, pozemků, video prohlídky a nejmodernější technologie, jakými jsou Homestaging - příprava a aranžmá nemovitosti. Videoprohlídky.


Marketing

Propagace nemovitostí na nejnavštěvovanějsích realitních serverech (Sreality, Reality Idnes, České reality,Annonce, Avízo atd....), cílená propagace na sociálních sítích Facebook, Instagram a cílené zasílání nabídek klientům.


Právní služby

V rámci svých realitních služeb spolupracuji s advokátními kancelářemi, které zajišťují veškerý právní servis od vyhotovení veškeré smluvní dokumentace, přes úschovu kupní ceny v rámci bezpečnosti obchodu, tak i úschovu listin.


Financování

Spolupracuji s hypotečními specialisty, mohu Vám zajistit hypoteční úvěr a pomohu Vám s daňovým přiznáním.



PENB

PENB - v rámci prodeje rodinných domů zajišťuji průkaz energetické náročnosti budovy, což je zákonná povinnost prodávajícího a nutný podklad k prodeji.

Proč si vybrat pro prodej nemovitosti právě mě ?


1. Se mnou prodáte za maximální cenu

  • znám lokální trh, prostředí a poptávku
  • umím stanovit účinnou strategii prodeje
  • používám profesionální prezentace včetně videoprohlídek
  • propojím Vaši nabídku s poptávkami v celé ČR
  • zajistíme kupujícímu nejvýhodnější hypotéku, aby se mohla koupě Vaší nemovitosti uskutečnit

2. Prodáte bezpečně a s právní jistotou

  • veškerou smluvní dokumentaci připravují renomovaní advokáti a jsou přítomni při všech důležitých úkonech
  • standardem je úschova kupní ceny

3. Získáte

  • partnera, který Vás provede celým prodejem
  • jistotu, že jste neprodali pod cenou
  • pomocnou ruku při získání energetického štítku, přepisu energií či dalších administrativních úkonech


Co je obsahem smluvené provize?

1. první prohlídka nemovitostí - seznámení s ní
2. profesionální fotodokumentace
3. cenová mapa
4. popis zakázky
5. navržení možné kupní ceny
6. profesionální zpracování nabídky
7. zajištění podkladů potřebných k prodeji nemovité věci (výpis z katastru nemovitostí, katastrální mapa, nabývací titul atd.)
8. prezentace nemovitosti prostřednictvím nejnavštěvovanějších internetových realitních serverů
9. zajištění prohlídek nemovitosti
10. vyřízení úvěru na koupi nemovitosti přímo v naší RK a pojištění nemovitostí
11. vypracování kupní smlouvy, návrhu na vklad, smlouvy o převodu družstevního podílu, smlouvy o advokátní úschově atd., JUDr. Marta Lipová,Mgr. Jan Nedoma
12. zajištění vyhotovení PENB ( Průkazu energetické náročnosti budovy)
13. předání prodané nemovitosti, vč. předávacího protokolu,
14. zajištění vypracování znaleckého posudku pro daňové účely ( daň z nabytí nemovitých věcí) a vyhotovení daňového přiznání k dani z nemovitých věcí


Videoprohlídky

Videoprohlídka je ideálním způsobem, jak atraktivní a moderní formou propagovat vaši nemovitost. Je mnohem názornější než obrázky, fotky nebo pouze textové inzeráty.

První videoprohlídky se začaly točit v zahraničí, zejména v USA a dnes tam jsou zcela běžně používaným způsobem, jak propagovat nemovitost. Dobrou zprávou je, že i u nás se realitní servery tomuto trendu začínají přizpůsobovat a videoprohlídky začínají být běžnou součástí prodejů i v České republice.

Proč jsou videoprohlídky tak skvělým prodejním nástrojem?

  • Návštěvnost inzerátu vzroste až o 400% (dle statistik Sreality.cz)
  • Videoprohlídky dokáží vyvolat emoce. A všichni víme, že emoce prodávají.
  • Video v kombinaci s dronem zachytí atmosféru nejbližšího okolí, které zpravidla kupujícho zajímá.
  • Díky videu může vzniknout "láska na pohled" (a řada kupujících mi to potvrdila)
  • Nemovitost se tak odliší od ostatních a bude přitahovat více pozornosti.
  • Díky videoprohlídkám se daří dosahovat vyšší prodejní ceny, neboť pomáhá vytvářet emoce a přivedou více potencionálních kupujících.
  • Cílená propagace videa na Youtube a Facebooku přináší více potenciálních zájemců.